2013. október 23., szerda

Lazac steak medvehagymás tejszínes mártással

Hozzávalók:

lazac steak
2 csipet medvehagyma
1 kk mustár
1 dl főzőtejszín

frissen őrölt tarkabors
fél fej hagyma
szőlőmagolaj/olívaolaj
basmati rizs


Legelőször a rizst kezdtem főzni, mire az megfő, a hal is elkészül. 
A hirtelen sütés során az összes íz, nedvesség tökéletesen megmarad a gyorsan képződött kéreg alatt, amit így készítettem. A teflonedényt felforrósítottam, majd a szobahőmérsékletű, sózott-borsozott lazacot ráhelyeztem a felforrósodott olajra. A hőfokot azonnal visszavettem közepesre, és 2-3 percig sütöttem mindkét oldalát. Miután a halat kivettem, a fél fej hagymát megpirítottam az olajon, kiszedtem, majd a tejszínt beleöntöttem az edénybe, hozzáadtam két csipet medvehagymát, és egy kávéskanálnyi mustárt, így besűrísetettem. 
A halra rácsorgattam az öntetet, tálaltam mellé a rizst és a sült hagymát, majd élveztem az ízeket. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése