2013. október 23., szerda

Kókuszkrémes kókusztorta


A tésztához: 
7 tojásfehérje
6 ek hidegvíz
15 dkg xilit/erythritol
20 dkg kókuszreszelék
1 púpos ek. zabpehelyliszt
1 cs sütőpor

A krémhez:
10 dkg kókuszzsír
10 dkg xilit/eríthritol
10 dkg kókuszreszelék
6 ek tej

bármilyen savanykás lekvár (nekem sárgabarack volt eltéve xilittel)

A sütőt bekapcsoltam (hőlégkeverés 180 fok), a formát kikentem, kiliszteztem. Ezek után a tojásfehérjéket keményre vertem a vízzel, majd a xilittel. A lisztet összekevertem a kókuszreszelékkel, és a sütőporral, majd ezt hozzákevertem a felvert habhoz. Beleöntöttem a formába, és tűpróbáig sütöttem. 
Miközben sült, elkészítettem a krémet. Mikor a sütemény megsült, és valamelyest kihűlt, kettévágtam, az egyik felét megkentem a lekvárral, a másikat a kókuszos krém egy részével. Összeborítottam, és a maradék kókuszkrémet a tetejére kentem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése