2011. október 30., vasárnap

Hajdinás ál-sztrapacska

hajdina
1 fej lila (esetleg vörös) hagyma
pici olivaolaj
juhtúró
tejföl


Igazából maradt hajdina (ami előző nap köretként funkcionált, és egyszerűen kétszeres mennyiségű sós vízben főztem meg pici olajjal, hogy puhább legyen), tehát annyit használjunk, amennyi maradt, vagy amennyit szeretnénk.

Már tejfölösen

Serepenyőben felmelegítettem az olajat, a felcsíkozott hagymát üvegesre sütöttem, majd belekevertem a hajdinát (mivel hűtőből vettem ki, így a felmelegítést is szolgálta, ha frissen készül, kevesebb idő) és egy picit "odakapattam" folyamatos keverés mellett. Egyszerűen tányérra halmoztam, rámorzsoltam a juhtúrót és tejföllel fogyasztottam. Nekem nagyon jól esett, sokkal kevesebb macerával, sztrapacska feelingem volt, persze más ízvilággal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése