2011. október 30., vasárnap

Mézes-mustáros csirke sajttal

csirkehús (ízlés és igény szerint, lehet csíkra vágott és szelet is, ez utóbbi esetben vékonyan szeljük fel és klopfoljuk ki)

bors
mustár
méz
hagyma (lila és vörös)
fokhagyma
sajt (2 félével finomabb, főként, ha teszünk bele füstöltet is)

 

A csirkemellet vagy csíkozzuk vagy szeleteljük szükség szerint kiklopfoljuk, fűszerezzük. Egy jénaiba kis olivaolajat öntünk, majd a felvágott hagymákkal megszórtam az alját. Erre raktam egy réteg húst (nekem csíkozott volt a fagyasztóban). Egy kis edényben a mézet és a mustárt összekevertem egy kis vízzel ízlés szerint, hogy ne legyen annyira sűrű. Ezzel öntöttem nyakon a húst, ha szeletekkel dolgozunk egy réteg hús - öntet - hús - öntet. Fólia alatt kb. 30 percig sütöttem 190-200 fokon légkeveréssen, majd mikor a hús már puha volt, levettem a fóliát, rászórtam a reszelt sajtot és úgy is pirítottam pár percig (6-7). Párolt zöldséges barna rizzsel ettük, nagyon finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése