2011. december 26., hétfő

Répaleves

készülőben, tejszín nélkül
2-3 szál nagyobb répa
só, bors
2-3 ek. olaj
1-1,5 leveskocka
egyéb fűszerek: pl. curry, fokhagymagranulátum...
kb. 1 dl főzőtejszín







tálalásokor, sok sajttal
habarás után
A répát megpucolom, egy részét karikára szelem (főkényt ha vékonyabb a répa) a többi részét nagylukú reszelőn lereszelem. Az olajon megfuttatom picit, majd felöntöm vízzel és ízlés szerint fűszerezem, a leveskockát is beleteszem és puhára főzöm, ekkor felöntöm a tejszínnel és újra összeforralom. Mivel későn csináltam, nem akartam a szomszédokat zavarni, ezért nem turmixoltam össze, és így is nagyon remek lett. Persze krémleves is könnyen készíthető belőle. Tálaláskor megszórtam egy kis reszelt sajttal és egy laktató és finom levest fogyaszthattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése