2011. december 26., hétfő

Tésztasaláta

Az alábbi receptet a szükség alkotta, m. nem volt időm főzni, és azt használtam fel, amit itthon találtam. Mindenképpen vitamindús és fini salátára vágytam, ami után egy óra múlva sem leszek éhes... sikerült! :) A mennyiség ízlésnek és étvágynak (no meg létszámnak) megfelelően módosítható:

bocsánat, de csak félúton jutott eszembe, h. kép is kellene :)
8 dkg tk. tönkölybúza csavart tészta
2-3 szál kicsi sárgarépa
10 dkg vecsési savanyúkáposzta
1 szál újhagyma
3 szál virsli
fél pritamin (kaliforniai) paprika
5 dkg sajt
1 pohár sovány tejföl
5 dkg kecskesajt
só, bors

Sós vízben kifőzöm a tésztát, közben a többi hozzávalót megmosom, megpucolom és kockákra szelek (a káposztát is öszeszeltem, h. jobban vegyüljön a többi hozzávalóval). Mindent összeöntök-összekeverek. Ha a tészta kész, leszűröm, teljesen lehűtöm, a többi hozzávalóhoz keverem. A tejfölbe kevertem a kecskesajtot és ezzel öntöttem az egészet nyakon. Én másnap fogyasztottam, és igazán különleges ízű, laktató és télen vitaminpótló finomság lett belőle.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése