2013. december 26., csütörtök

Zserbó light

Az alábbi receptet erről az oldalról vettem: https://www.facebook.com/DietasEtelekSzafival  Nyilván picit variáltam rajta, ahogy szoktuk! :)

Tepsibe nyújtva
sütés után
Hozzávalók:
Tészta:
35 dkg tk Tönkölyliszt
1 dl langyos tej
3/4 cs. sütőpor
5 ek eritrit
1 tojás
csipet só
10 dkg kókuszzsír (eredeti 15-öt írt, de faragni akartam, és így is jó volt!)
1 ek. tejföl





Töltelék:
cukormentes baraclekvár (nekem volt saját)
15 dkg darált dió
3 ek eritrit

Máz: olvasztott, cukormentes csoki
mázzal, szeletelés közben

A lisztet összekeverem a sütőporral, eritrittel. Hozzáadom a tojást, a langyos zsírt, a tejfölt és a tejet. Összegyúrom, majd 3 felé veszem a tésztát és téglalap alakőra nyújtom. Sütőpapíros tepsire helyezem az első tésztalapot, amit bőven megkenek lekvárral (a tk. liszt többet elnyel, mint a hagyományos, így nem kell sajnálni!) és megszórom a "cukrozott" dióval (én csak 10 dkg diót használtam végül). Jöhet rá a 2. lap, arra a lekvár és a dió, majd a 3-ik lapot hasonlóképpen. A tetejét megszuráljuk és 1 órát pihentetjük. Előmelegített sütőben, 180 fokon 30 perc alatt készre sütöm. Ha kihült a tetejét megkenem a csokival. Nagyon finom és szénhidrátban töredéke az eredetinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése