2011. január 1., szombat

Almás-csokis-zabpelyhes süti

kb 25x25-ös tepsihez:
16 dkg liszt (tk. tönkölyt + zabpehelylisztet vegyítettem)
12 dkg light margarin
12 dkg cukor (fruktózból használtam 7 dkg-ot + kis xilit)
2 tojás
3 csipet szódabikarbóna
3 nagyobb alma
étcsoki v. tortabevonó (1 tábla)
kakaópor (ízlés szerint)
4 ek zabpehely
fahéj
Először a száraz, majd a nedves hozzávalókat összekverem.  Az almát lereszelem, kinyomkodom, ízesítem cukorral és fahéjjal, majd a kikevert tésztához adom, jól összekverem. A végén teszem bele a zabpelyhet és az apróra tördelt csokit. Előmelegített sütőben 40 percig sütöm, ill. tűpróbáig, nekem többször vissza kellett tennem, kicsit folyt a belseje, de a végén nagyon fini lett, kicsit brownie-s feeling :)

5 megjegyzés:

  1. Megsütöttem, nagyon finom. Torta formában készült és xilites csoki puding került rá!!! Mindekinek bejött!

    VálaszTörlés
  2. Jól hangzik. :) Örülünk, ha ízlett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy megkaptam ezt a blogcímet, mert én is elkezdtem az életmódváltást (ezzel együtt ugye fogyni szeretnék). És hát az édesszájúságom miatt külön örülök, hogy itt rengeteg receptet találtam már, ami a fogamra való. Eddig csak próbálkoztam a zabpehelyliszt, meg a tk. rozsliszt keverékkel, amit nem fogok abbahagyni, de ha gyors szeretnék valami vendégvárót, már keresgélek a receptetetk között....
    Az én blogcímem: http://bogyoanya.freeblog.hu/
    Mostantól követőtök leszek!

    VálaszTörlés
  4. Szia Angie, szuper! Akkor hajrá-hajrá, és jelentkezz hogyan állsz! :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Most találtam rá a blogra és nagyon jó. Viszont rögtön segítség kellene, mert valamit rosszul csináltam. :( Ha egyáltalán jár még erre valaki...
    Szóval megcsináltam ezt a sütit, de valami nem stimmel, mert nem állt össze. Valahogy már a tészta sem lett olyan tészta állagú, én folyósra számítottam. Lehet a csokidarabok lettek túl nagyok? Vagy miért nem sikerült? Olyan morzsás lett az egész. :(

    VálaszTörlés