2011. január 5., szerda

Zabfasirt zöldségraguval

Képen látható mennyiséghez (kb 2 adag)

25 dkg friss vagy mirelit vegyes zöldségmix
1,5 dl főzőtejszín
o,5 dl tej
só, bors,
2 ek olivaolaj
1 ek tk. tökölybúzaliszt
étvágy szerinti zabfasírt mennyiség (nekem volt lefagyasztva, egy 2oo g-os csomagot harmadoltam)

Az olajon megpároljuk a zöldésmixet, sózzus-borsozzuk. Mikor már majdnem kész, megszórjuk a tönkölyiszttel, majd felengedjük a tejszínnel és tejjel és épp hogy összeforraljuk keverve és figyelve, h. ne kapjon oda. Szükség szerint után-ízesíthetünk.

A zabfasírtot kaptam, fokhagymás ízesítésű volt, aminek már egyharmadát korábban elhasználtam, így most kikaptam a második harmadot a fagyasztóból. Én nem bő olajban sütöm, hanem golyók helyett lapos fasírtokat készítek, kb. 1 ek olivaolajat öntök egy palacsintasütőbe, felfrorrósítom, majd mindkét oldalát átsütöm, picit szeretem, ha barnább. Gyorsan megvan, és finom kaja! :)

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok Lányok!
    Köszönöm szépen a sok-sok szép receptet. Egyenlőre csak nézegetem, olvasgatok, de nagyon tetszik. A képek meg... hagyjuk, itt csorgatom a nyálam. :)
    Szóval: köszi szépen és így tovább!
    Puszi Nektek!
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Mi is köszönjük Ági. :) Karácsonykor gondoltam rád egy csomót, hogy nem vagy-e itthon, mert szívesen összefutottam volna veled... Ha itthon jársz, szólj! :)

    VálaszTörlés