2011. január 8., szombat

Grillezett halfilé

4 szelet halfilé
4 ek reszelt sajt
1 nagy gerezd fokhagyma
vaj
4 ek olaj
fél citrom leve
1 tk reszelt citromhéj
4 ek zabkorpa
1 ek szárított petrezselyem (persze lehet friss is)
1/2 kk őrölt piros paprika
só, bors
kis sajt a tetejére

A halfiléket sózom, borsozom, majd egy alufóliával bélelt tepsibe teszem. (Ha gyorsfagyasztott, előre ki kell olvasztani). Egy tálban összekeverem a zabkorpát, sajtot, fokhagymát, petrezselymet, paprikát, citromlevet, citromhéjat és olajat. Egyenletesen eloszlatom a halfilék tetején. Én sajtszelővel szeltem vajat, és egy-egy ilyen szeletet tettem a tetejükre. Mivel a reszelt sajtból még maradt, azzal fejeztem be a púpozást. Jó ötletnek bizonyult. :D Előmelegített sütőben 15-20 perc alatt készül el. Rizzsel tálaltam. A fiaim odáig voltak érte. :) 

4 megjegyzés:

  1. Iszonyat fincsi ez a kaja! Az előbb elkészítettem, nagyon örültem a különleges receptnek! Nagy halrajongók vagyunk, úgyhogy tudom, miről beszélek! :) Pedig 2 hozzávalót meg kellett változtatnom arra, ami itthon volt: zabkorpa helyett búzakorpára és citrom helyett mandarinra. (Tudom, ennek merőben más az íze, de nem lett rosszabb tőle :))

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy bejött. :) Még az én férjemnek is ízlett, pedig ő alapból nem szereti a halat... :D

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Épp most készülök megcsinálni ezt a kaját, mert egy ideje már foglalkoztatja a fantáziámat :-) Igaz, hogy zabkorpát ma nem kaptam, így megpróbálom búzapehellyel helyettesíteni, meglátom, milyen lesz...

    Amiért írok Nektek, Lányok: Evelyn, Téged már több mint egy éve szép csendben olvasgatlak és csak ámulok, hogy mennyi energiátok és kitartásotok van. A Fiúk tündérek! :-) Gratulálok Nektek! :-)
    Szóval: amikor írtatok a mindenféle hozzávaló (liszt, zabkorpa, fruktóz, stb.) árkádos beszerzési forrásának árairól, akkor kezdtem el gondolkodni, hogy én bizony tudok egy jóval olcsóbb helyről, ahol ezeket a dolgokat be lehet szerezni :-) (Leginkább a xilit árkülönbsége "ütött szíven" :-) )Ez pedig a Mediline. A holapjukon van fent árlista, abból lehet tájékozódni, én csak pislogtam az árak láttán. Ezek, ha jól tudom, nagyker. árak, aminek az eléréséhez törzsvásárlói kártya kell, ahhoz meg vállalkozói igazolvány. Ilyenem persze nekem sincs, így ismerősöktől szoktam elkérni és simán be lehet vele vásárolni. Ha van a családban vállalkozó, szerintem nagyon érdemes megcsináltatni.
    Hát ennyit szerettem volna hirtelen, remélem, tudtam újdonsággal szolgálni :-) Most pedig megyek kísérletezni a halacskákkal :-)

    VálaszTörlés
  4. Ágca, nagyon köszönjük a tippet, megnézzük feltétlen! :) Remélem, a hal jól sikerült!

    VálaszTörlés