2011. január 17., hétfő

Túrós mikrós csokihabbal

2 ek light margarin
4 ek xilit
2 tojás
2 púpos ek zabkorpa
2 ek tej
2 ek pugingpor (nekem most csokis volt itthon)
25 dkg túró
habhoz:
maradék pugingpor
4 dl tej
2 ek xilit
2 dl tejszín

A margarint elkeverem a xilittel, majd hozzáadom a tojásokat, és azzal együtt is haborsa verem. Hozzáadom a zabkorpát, pudingport, tejet, végül a túrót. Kikent, korpával kiszórt jénaiban lefedve 8-10 percig mikróban 750 watton sütöm, majd fedő nélkül még 4-6 percig. Hagyom kihűlni, addig elkészítem a habot. A pudingporból, tejből, xilitből elkészítem a pugingot a szokásos módon, felverem a habot, ha kihűlt a puding, összekeverem őket. A kihűlt sütemény tetejére öntöm. Kimondottan finom, nem túl édes finomság az eredmény! (nekem a hab kicsit híg lett, ezért nem tudtam gusztusosabb képet készíteni. Majd legközelebb, addig meg ez van. :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése