2011. január 8., szombat

Fehérboros-gombás-paradicsomos csirkeragu




60 dkg csirkemell
só, őrölt feketebors
4 ek olaj
2 kisebb vöröshagyma vastagabb szeletekre vágva
3 gerezd zúzott fokhagyma
20 dkg csiperkegomba cikkekre vágva
2 dl száraz fehérbor
6 kisebb paradicsom cikkekre vágva







A csirkemellett felkockázom, sózom, borsozom, és kevés olajon megsütöm, majd félreteszem. Ezek után a hagymát megpirítom, hozzáadom a gombát, sózom, borsozom, majd a borral felöntve megpárolom. (Én fele bor, fele víz arányban adtam hozzá a folyadékot a pároláshoz, de így is itenzíven kijött a bor íze. Viszont elég sok leve maradt a végére is, tehát szerintem elég kevesebb folyadék hozzá). Amikor a gomba majdnem megpuhul, beleteszem a csirkemellet és a paradicsomot (én koktélparadicsommal készítettem) és készre párolom. 
Hajdinával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése