2011. január 15., szombat

Sütőtökös-kókuszos golyók





1 közepes sütőtök
6-7 ek zabkorpa
2 ek karobpor
1 tk cikóriakávé
kb 2 cs. kókuszreszelék
3-4 ek méz






A sütőtököt a szokásos módon puhára sütöm. Közben a zabkorpából kását főzök annyi vízzel, ami ellepi. A meghűlt sütőtököt villával áttöröm, és a zabkásával összekeverem. Beleszórom a karobport, a kávét és egy csomag kókuszreszeléket (én 400 grammost használtam), végül édesítem a mézzel. Ebből a sűrű masszából gombócokat formálok, majd a másik csomag kókuszreszelékben meghempergetem őket. Fogyasztás előtt célszerű egy kicsit a hűtőbe tenni. (A képen látható mennyiség háromszorosát adja ki ennyi hozzávaló). 

1 megjegyzés:

  1. lehet nem fogod elhinni, de ket napja ezen agyalta vajon lehet e sutotokbol gombocot kesziteni:)
    es mar majdnem neki is alltam kiserletezni a megmeradt sutotokommel, de vegul csak beturmixoltam magamnak a narancslevembe:)
    de most mar tudom hogy lehet:)
    szuper, ezt is meg fogom csinalni!

    VálaszTörlés