2010. december 11., szombat

Zabpelyhes csokis (chocolate chip reform módra)


1 tojás
8 dkg cukor (xilit, nyírfacukor, nádcukor)
12dkg vaj (olvasztva) én csak 1o-et használtam
15dkg telj.kiőrl.tönkölyliszt
1tk sütőpor (én csipetnyi szódabikarbónát is tettem bele)
1 csipet só
1odkg zabpehely
6dkg mogyoró (nekem dió volt otthon)
és én még fél tábla étcsokit is belevagdostam és megszórtam fahéjjal, mert az mindenbe jó! :)

Ezeket szokásos módon összekutyulod (vajat-cukrot-tojást érdemes előbb kikeverni, aztán a többi, csoki-mogyoró/dió legvégén). Előmelegített sütőben 18o fokon kb. 2o percig sütöd(ezt inkább nézni kell). Itt más az állag, mint a chocolate chipsnél, szóval nem halmokat kell kupacolni a tepsire, hanem tudsz golyókat formálni, amiket aztán jól nyomj össze, és így tedd a tepsire, picit feljön, de nem folyik szét mint a másik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése